نظر یادت نره گلم نظرت واسم مهمه ها پس بدون نظر نرو باشه ؟
ابزار ساخت کد تکرار کردن متون
کدستان
کتاب الکترونیکی -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، دوری گزیدن از نیرنگ است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :36
کل بازدید :943780
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/7
10:30 ص
موسیقی

McGraw Hill یکی از معروفترین شرکتهای انتشاراتی در ضمینه کتابهای فناوری اطلاعات است.البته این شرکت تقریبا در هر ضمینه ای کتابهای روز دنیا را منتشر میکند.همانطور که میدانید زبان برنامه نویسی (++C) یکی از قویترین زبانهای برنامه نویسی شی گرا است.کتابی که هم اکنون در دسترس شماست نوشته Herb Schildts یکی از معروفترین برنامه نویسان دنیاست.این کتاب مناسب برنامه نویسانی است که زبان برنامه نویسی ++C را تا حدی آموخته اند و حالا میخواهند مهارت خود را افزایش دهند.این کتاب الکترونیکی رایگان در 7 فصل و در 529 صفحه ارائه شده است.در این کتاب نمونه کدهای ذکر شده موجود است و شما میتوانید آنها را کپی و در پروژه های خود از آن استفاده نمایید.

McGraw Hill Herb Schildts C++ Programming Cookbook کتاب الکترونیکی آموزش تقویت مهارت زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

دانلوددانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی ++C (حجم : 2.04 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


  
  

امروزه صنایع کامپیوتر تحت تاثیر انقلاب عظیمی قرار گرفته است.دیگر پردازنده های 333 مگاهرتزی نیازهای ما را برآورده نمیکند.امروزه سیستم های 2هسته ای, 4 هسته ای و بالاتر بازار کامپیوتر را در برگرفته اند.سیستم هایی که از چند CPU به طور همزمان استفاده میکنند.از این رو برنامه نویسان باید با متد و معماری اینگونه سیستم ها آشنا باشند و بتوانند با آموخته های خود برای این سیستم ها برنامه نویسی کنند.کتاب حاضر با عنوان The Art of Multiprocessor Programming "هنر برنامه نویسی برای سیستم های چندپردازنده ای" نوشته Maurice Herlihy و Nir Shavit است و توسط انتشارات Morgan Kaufmann به چاپ رسیده است.این کتاب الکترونیکی رایگان دارای 529 صفحه است و در 18 فصل همراه با 2 ضمیمه ارائه شده است.از جمله مزیت های این کتاب این است که به صورت کاملا ساده و در عین حال کامل به توضیح مباحث پرداخته است و در مورد تمامی بخش ها مثال هایی کامل ارائه شده است که البته کد این مثالها برای استفاده برنامه نویسان در دسترس است.امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب رایگان لذت ببرید.

The Art of Multiprocessor Programming کتاب الکترونیکی هنر برنامه نویسی برای سیستمهای چند پردازنده ای


  
  

کتاب PDF رایگان فرهنگ اصطلاحات پزشکی عمومی با عنوان Black"s Medical Dictionary نوشته دکتر Harvey Marcovitch است که توسط انتشارات A & C Black بیش از 1 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است.این کتاب 849 صفحه دارد و منبع کاملی از تمامی اصطلاحات علم پزشکی است.این کتاب پزشکی علاوه بر اینکه یک فرهنگ اصطلاحات کامل است بلکه دارای یک سری ضمایم پرکاربرد برای هر پزشکی که میخواهد اطلاعات عمومی پزشکی خود را بالاتر ببرد مناسب میباشد.در زیر محتویات این فرهنگ اصطلاحات پزشکی را برایتان شرح میدهم.این کتاب PDF را با نرم افزار Acrobat Reader میتوانید مشاهده کنید. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب لذت ببرید.

Black

محتویات فرهنگ اصطلاحات پزشکی :

  • دیکشنری کامل
  • آموزش کمکهای اولیه به زبان ساده
  • لیست مراکز تحقیقات پزشکی در انگلستان
  • آموزش و نکاتی در مورد حفظ سلامتی در سفر
  • توضیحاتی در مورد انواع ویتامین ها و تشریح کامل آنها
  • اطلاعات مراکز پزشکی انگلستان (سایت+ایمیل+شماره تلفن+آدرس)
  • لیست آزمایشات پزشکی عمومی و اطلاعاتی در مورد محدوده استاندارد نتایج آن
  • توضیحاتی در مورد استاندارد تمامی مقادیر موجود از محتویات و املاح داخل خون , ویتامین ها , کالری و ...
  • تصاویر کاملی از اجزای بدن نظیر : اسکلت کامل بدن همراه با نام هر اسکلت , جمجه سر و تشریح بخش های مختلف آن, تشریح تمامی ماهیچه ها همراه با نام آنها , تشریح بخش های مختلف قلب , نام کامل تمامی رگهای بدن , تشریح کامل بخش های مختلف مغز , کبد , کلیه , روده , معده , مثانه , آلت تناسلی , تشریح بافتهای مختلف بدن و تصاویر برش انواع بافت ها , تشریح رحم و مراحل لقاح , تشریح کامل گوش , چشم و ....

دانلود Black"s Medical Dictionary کتاب رایگان فرهنگ اصطلاحات پزشکی (حجم : 21.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


  
  

حتما این روز ها لغت HD ( اچ دی ) را بسیار میشنوید. HD چیست؟ HD به معنای High Definition است. امروزه در اکثر صنایع رسانه های صوتی تصویری از استاندارد HD استفاده میشود. به طور مثال بازی های پلی استیشن دو را اگر در تلویزیون های اچ دی ( HDTV ) تماشا کنید جزئیات تصویر و عرض بیشتری از تصویر را خواهید داشت. به طور کلی تلویزیون های اچ دی جزئیات بیشتری را به شما نمایش خواهند داد, چه از نظر تعداد رنگ , چه از نظر تعداد پیکسل های قابل نمایش و چه از لحاظ نمایش جزئیات تصویر. سایز صفحه نمایش HD چندین سال است که سایز استاندارد برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در کشورهای آمریکایی و اروپایی است, شما امروزه دوربین های فیلم برداری و عکاسی دیجیتال را مشاهده میکنید که یا با کیفیت HD فیلمبرداری میکنند یا حداقل خروجی HD دارند. صفحه نمایش های HD یا WideScreen نیز امروزه نظر کاربران حرفه ای را بیشتر به خود جلب کرده است. کتاب حاضر نوشته Danny Briere و Pat Hurley است. این کتاب الکترونیکی توسط انتشارات wiley به انتشار رسیده است. این کتاب رایگان در 290 صفحه و در 25 بخش در دسترس شماست. با خواندن این کتاب شما با مراحل پیدایش HDTV , انواع استاندارد های HD , نحوه خریدن یک تلویزیون HD برای سیستم سینمای خانگی , انواع استانداردهای صوتی برای HDTV , شبکه های جهانی که فیلمهای HD نمایش میدهند , نحوه ارتباط تلویزیون HD با انواع دستگاه های جانبی نظیر انواع دستگاه ظبط ویدئو و رســیور و ... آشنا میشوید.امیدواریم از دانلود رایگان کتاب الکترونیکی حاضر لذت ببرید.

HDTV for Dummies - کتاب الکترونیکی تلویزیون های اچ دی

دانلود دانلود کتاب الکترونیکی تلویزیون های اچ دی (حجم : 2.46 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


  
  

همانطور که میدانید اکنون شرکت نرم افزاری مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 7 با نام Windows Seven یا Windows 7 را به صورت بتا در دسترس کاربران قرار داده است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که موفق به دانلود این سیستم عامل شده اید به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید با این سیستم عامل نو به راحتی کار کنید و از امکانات جدید آن مطلع شوید کتاب الکترونیکی آشنایی با ویندوز 7 را از سایت دانلود رایگان از بخش دانلود رایگان کتاب الکترونیکی دانلود کنید. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب الکترونیکی رایگان لذت ببرید.

Windows 7 Reviewer’s Guide : A First Look at Windows 7 - کتاب الکترونیکی آشنایی با ویندوز 7

محتویات کتاب الکترونیکی آشنایی با ویندوز سون

  • مقدمه ای درباره ویندوز 7
  • طراحی جدید در ویندوز 7
  • نحوه کار کردن با ویندوز 7 و آشنایی با امکانات جدید
  • معرفی تک تک و جزئی امکانات جدید ویندوز 7
  • مدیریت حرفه ای در ویندوز 7
  • ارتباط با شبکه جهانی اینترنت در ویندوز 7
  • اطلاعات امنیتی در ویندوز 7 و شرح امنیت داده های شما در این سیستم عامل
  • پایداری سیستم در کارکردن در زمان طولانی و راه کارهای جدید مایکروسافت
  • آشنایی با امکانات جدید محیط کاری و شرح رابط کاربری جدید
  • و توضیح کامل در مورد تک تک امکانات جدید ویندوز سون

دانلوددانلود رایگان ایبوک آشنایی با ویندوز 7 (حجم : 3.60 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


  
  

Java ME Game Programming Ebook - کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا

همانطور که می دانید اولین زبان برنامه نویسی در سال 2009 جاوا است. این زبان برنامه نویسی توسط شرکت Sun Microsystem ساخته شده است. زبان برنامه نویسی جاوا به دلیل پر کاربرد بودن در کلیه زمینه ها مانند برنامه نویسی کامپیوتر , برنامه نویسی موبایل , برنامه نویسی وب فراگیر است. از ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی می توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد به این صورت که شما با باز کردن Notepad سیستم خود می توانید شروع به نوشتن یک برنامه به زبان جاوا کنید. کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا دارای 513 صفحه و در 15 بخش متفاوت می باشد. این کتاب الکترونیکی رایگان به صورت بسیار بسیار کامل در مورد ساخت بازی موبایل تحت جاوا توضیح داده است. این توضیحات به قدری کامل است که هر سری از گوشی ها مانند نوکیا S40 و یا سونی اریکسون مدل k310 را به صورت جز به جز مورد برسی قرار داده است. امیدواریم با دانلود کردن و خواندن این کتاب الکترونیکی رایگان دانش شما در این زمینه افزایش یابد.

Java ME Game Programming Ebook - کتاب آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا

دانلوددانلود رایگان ایبوک برنامه نویسی بازی موبایل (حجم : 5.62 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


  
  
کدستان
جدید
از بخش اندروید دیدن فرمایید و همچنین میتوانید مشکلات اندرویدی خودتون رو در بخش نظرات مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.
با تشکر
کدستان
کد باکس پیام هشدار
این یک پیام هشدار است نظر یادتون نره.
کد شخصی سازی راست کلیک