نظر یادت نره گلم نظرت واسم مهمه ها پس بدون نظر نرو باشه ؟
ابزار ساخت کد تکرار کردن متون
کدستان
نرم افزار -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد مرگ کند، خداوند دوستش خواهد داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :943699
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/4
10:17 ص
موسیقی
نسخه جدید از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager



Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود میکند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبندی دانلود ها و ... اشاره کرد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما ، این امکان را فراهم می کند که در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را در هنگام دانلود ببرید.
 
نسخه جدید از مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox



Mozilla Firefox مرورگر قدرتمندی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا وبگردی را سریعتر، ایمنتر و ساده تر و بگونه ای کاملا جدید تجربه نمایید، به خصوص در نسخه جدید این مرورگر که مجموعه ای از استانداردهای جدید را درزمینه نوآوری در وبو برنامه های کاربردی تحت وب به خدمت گرفته است. پروژه موزیلا فایرفاکس که در ابتدا با نام Firebird که آن هم پیش از آن Phoenix نامیده می شد، طراحی مجددی از کامپوننت ها و اجزای مرورگر موزیلا است که با استفاده از زبان واسط کاربری  XUL نوشته شده است و به صورت Cross-Platform یعنی قابل استفاده برروی تمام پلتفرمهای مختلف مانند ویندوز یا لینوکس و یا مکینتاش باشد طراحی شده است.  از ویژگی های این مرورگر، سرعت بالا، حجم کم و سادگی کاربری آن می باشد که مزیتهای فراونی علاوه بردیگر مرورگرهای وب، مانند مرور صفحات اینترنتی بصورت سربرگی (Tabbed Browsing) و نیز توانایی بلاک نمودن پنجره های تبلیغاتی بالا آمدنی مزاحم را ارائه می نماید. Firefox  بیشترین روش ها برای دلخواه سازی تجربه آنلاین خود خصوصا در روشی که از وب استفاده می نمایید را به شما ارائه می دهد.
 
نسخه جدید از برنامه Adobe Reader



نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن  برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader v9.3 نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است . پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن و آیکنی که با نام Acrobat.com در دسکتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat.com را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید . در این سایت کاربران  می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat 9 Pro Extended که با قیمت 449 دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.
 
نسخه جدید از برنامه قدرتمند و محبوب TuneUp Utilities



TuneUp Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Tune-Up است، که در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی کامپیوتر شما را افزایش داده، مشکلات آن را حل کرده و کمک شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز کند. Tune-Up Utilities پکیج کاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization, Configuration, Cleanup و maintenance است که به شما در افزایش کارایی های سیستم، پاکیزه نگاه داشتن آن و حل مشکلات مختلف کمک می کند.
 
نسخه جدید از برنامه Atomix Virtual DJ



Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاهاً بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از پس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ Pro یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و  پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. Atomix Virtual DJ Pro با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته BeatLock engine با سهولت هر چه تمام تر به شما امکان میکس فایلهای mp3 و یا فایلهای حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. موتور هوشمندی که در این نرم افزار تعبیه شده امکانات اتوماتیک فراوانی را در یک فضای ساده و بدون سردر گمی برای کاربر فراهم می سازد. از دیگر امکانات برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که برنامه مذکور از ورودی ها و همچنین خروجی های دیجیتال صدا پشتیبانی می کند تا بتوانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و  برای ادیت آهنگ نیز با در امکان قرار دادن اکولایزر ها و ابزار های حرفه ای مورد نیاز به شما امکان ساخت آهنگ مورد علاقه خود را با کمترین مشکل و دردسر و بدون معطلی می دهد. هر انچه را که از یک نرم افزار حرفه ای انتظار دارید را در Atomix Virtual DJ Pro به راحت ترین صورت ممکن بیابید، استفاده کنید و لذت ببرید.
 
نسخه جدید از برنامه قدرتمند USB Disk Security



با شیوع ویروس Autorun و قدرت عجیب و باور نکردنی انتشار این ویروس همه دنیا را دست به ساخت نرم افزاری برای جلوگیری از انتشار آن زد و شرکت های آنتی ویروس سورس این ویروس را مورد بررسی قرار داده و اقدام به، به روز رسانی پایگاه داده خود کردند. از آن طرف نیز با جذابیت این ویروس همه دست به ساخت ویروس Autorun به روش خود زدند که تا به این لحظه هنوز در بین 3 حافظه مجازی 2 حافظه دارای این ویروس و ویروس های مختلف دیگر می باشند. USB Disk Security نرم افزاری است که به صورت 100% شما را از شرر ویروس های Autorun رها می کند. ولی به گفته کارشناسان این نرم افزار در 90% اوقات از شیوع این ویروس ها جلوگیری می کند. با نصب USB Disk Security شما دیگر نیازی به آنتی ویروس ندارید و می توانید امنیت سیستم خود را به دست این نرم افزار قدرتمند بسپارید. نکته جالب دیگر در این نرم افزار این است که سایر آنتی ویروس ها نیاز به اینترنت دارند و این نرم افزار برای سیستم هایی که دسترسی به اینترنت ندارند بسیار مفید می باشد به طوری که فقط با یک بار خرید آن (البته نه تو کشورهایی که قانون کپی رایت ندارند و از نرم افزارها به صورت کرک شده استفاده می کنند) شما می توانید به صورت مادام العمر ورژن های جدید آن را دانلود کنید. مثلا اگر ورژن 6 آن منتشر شد شما نیازی به خرید این ورژن ندارید و با Update نرم افزار بروز میشود. با این حال شما می توانید USB Disk Security را در کنار یک آنتی ویروس نصب کنید تا سیستم شما به 99% امنیت برسد.
 
نسخه جدید از آنتی ویروس محبوب Norton



Norton Internet Security 2010 نام نرم افزار امنیتی نام آشنا و بسیار محبوب با سابقه ای درخشان در زمینه نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که هر ساله نسخه ای از آن توسط کمپانی Symantec ارائه می شود، و این امکان را به کاربران خود می دهد تا بصورت مطمئن به گشت وگذار در فضای سایبر بپردازند و از این نرم افزار قدرتمند به عنوان سپری مستحکم در برابر انواع تهدیدهای روز افزون اینترنتی استفاده نمایند. نسخه جدید این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که سریعترین و قدرتمندترین سطح امنیتی و حفاظتی با کم ترین نیازمندی های سیستمی ممکن را در برابر انواع ویروس ها، تروجانها، کرمهای اینترنتی، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها و تهدیداتی از این قبیل به شما ارائه نماید. این برنامه بصورت پس زمینه وبدون اینکه برای کارهای جاری شما تداخل ایجاد نماید، اجرا می شود و انواع تهدیدهای پیچیده و پیشرفته امروزی را شناسایی و متوقف نموده و از هویت و اطلاعات شخصی شما در هنگام انجام امور آنلاین حساس مانند انجام امور بانکی، خرید اینترنتی و وبگردی محافظت کامل و موثر به عمل می آورد. پنجره اصلی نرم افزار Norton Internet Security به عنوان یک واسط مرکز مدیریت امنیتی عمل می کند ، همچنین این نرم افزار سریعترین و سبک ترین بسته نرم افزاری امنیتی می باشد که شرکت Symantec تاکنون ارائه نموده است. این برنامه از کامپیوتر شما، شبکه، فعالیتهای آنلاین و هویت آنلاین شما با بهره گیری از فناوری های شناسایی ابتکاری و هوشمند بهینه شده برای مبارزه با حملات سریع و نفوذی امروزی محافظت کامل می نماید. فناوری ارتقا یافته Norton Safe Web نیز تهدیدهای اینترنتی را پیش از اینکه بتوانند فرصت آلوده نمودن کامپیوتر شما را بیابند، بصورت موثر متوقف می نماید. بنابراین با استفاده از این ویژگی می توانید با اطمینان خاطر به وبگردی پرداخته، بصورت آنلاین خرید نمایید و یا حسابهای بانکی خود را با اسفاده از اینترنت چک نمایید. این برنامه حتی در مورد وبسایت های غیر ایمن، در لیست نتایج جستجوی شما نیز هشدار می دهد. به علاوه ، بر خلاف دیگر بسته های امنیتی اینترنتی دیگر، این نرم افزار از راهکاری قبل فهم و آسان برای شناساندن تهدیدها و اطلاعات در مورد عملکرد آنها ارائه می نماید تا به شما کمک نماید تا از تهدیدهای آینده پیشگیری نموده و نیز سرعت اجرای کامپیوتر خود را همچنان بالا نگه دارید.
 
نسخه جدید از آنتی ویروس محبوب AVG



یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری که در زمینه فعالیت های امنیتی دستی دارد و امروزه هم به عنوان یکی از محبوب ترین ها مطرح است شرکت AVG بوده است. AVG که محصولات متعددی را عرضه می نماید از گذشته تا به حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها آخرین فایل های مخرب را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. AVG Internet Security یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که چندسالی است که عرضه آن شروع شده و نسخه 9 آن با قدرت بیشتری نسبت به گذشته مدتی است عرضه شده است. این ابزار امنیتی قدرتمند که مانند دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت AVG به سادگی نصب و قابل استفاده بوده در سریعترین زمان ممکن به روزرسانی می شود. عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن دو قابلیت و خصوصیت برتر این بسته امنیتی به شمار می رود. AVG Internet Security که ابزاری بسیار حرفه ای به شمار می رود قادر است تا با دیوار آتش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است جلوی هرگونه حمله ای ایستادگی کرده و امنیتی پایدار را به همراه داشته باشد. آنتی ویروس بسیار سریع که در مقابل بیش از 30 هزار ویروس جدید ایمن شده است ، آنتی اسپم قوی و دیگر ابزارهای موجود در این بسته ی امنیتی می توانند یک سیستم رایانه ای امن را برای هرکاربری تامین کنند. در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی نظیر حالت Game Mode یا چک کردن سایت های مخرب و مواردی از این دست هم دیده می شوند که نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می کنند.
 
نسخه جدید از برنامه قدرتمند و محبوب WinRAR



در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.
 
نسخه جدید از برنامه Difitec WavePurity Professional



نرم افزار Difitec WavePurity Professional برنامه ایی برای انتقال آهنگ ها از روی نوار های کاست و بازسازی آنها می باشد , این نرم افزار برای بازسازی آهنگ ها یا متن سخنرانی های موجود بر روی نوار های کاست قدیمی که کیفیت پایینی دارند طراحی شده است و با استفاده از Filter های صدایی که دارد می تواند صداهای اضافی را حذف نموده و صدای اصلی را به شما تحویل دهد و از فرمتهای WAV و MP3 پشتیبانی می کند, نرم افزار در ویندوز محبوب 7 نیز قابل استفاده می باشد.

  
  
logo Code Ahang Pishvaz Irancell code-iris

4.5

کتاب الکترونیکی کدهای اهنگ های پیشواز ایرانسل با فرمت جاوا،جهت دریافت پسورد فایل بر روی لینک عنوان کلیک کنید

136 کیلوبایت | دانلودها:626 | جواز:رایگان |

دریافت

logo FIFA STREET2 For Mobile(Java) game mob

3.7

بازی زیبای FIFA STREET2 مخصوص گوشی های همراه،جهت دریافت پسورد فایل بر روی لینک عنوان کلیک کنید

224 کیلوبایت | دانلودها:169 | جواز:رایگان |

دریافت

logo NFS CARBON For Mobile(Java) game mob

4.5

بازی زیبای NFS CRBON ویرایش جدید،برای مشاهده پسورد فایل بر روی لینک عنوان کلیک کنید

390 کیلوبایت | دانلودها:170 | جواز:رایگان |

دریافت

logo Wallpaper For Nokia mob v3-20 wn20-symbian

4

مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های نوکیا سری60 جهت دریافت پسورد فایل بر روی لینک عنوان کلیک کنید

198 کیلوبایت | دانلودها:128 | جواز:رایگان |

دریافت

logo Ashoora For Mobile mazhabi

4

687 کیلوبایت | دانلودها:287 | جواز:رایگان |

دریافت

logo Opera Mini v.4.2 For Mobile Mb-IRIS

3.5

125 کیلوبایت | دانلودها:134 |

دریافت

logo Yahoo ID Login ? reg Yahoo-Com

4

با این نرم افزار میتوانید با هر چند آیدی که دوست دارید لاگین کنید

230 بایت | دانلودها:270 |

دریافت


  
  
کدستان
جدید
از بخش اندروید دیدن فرمایید و همچنین میتوانید مشکلات اندرویدی خودتون رو در بخش نظرات مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.
با تشکر
کدستان
کد باکس پیام هشدار
این یک پیام هشدار است نظر یادتون نره.
کد شخصی سازی راست کلیک