نظر یادت نره گلم نظرت واسم مهمه ها پس بدون نظر نرو باشه ؟
ابزار ساخت کد تکرار کردن متون
کدستان
.::تکست رایگان:::. -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :22
کل بازدید :943745
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/6
12:2 ع
موسیقی

دلم از بی کسی خونه               نمیتونه که بخونه

حرفای نگفته مونده                ولی دل باید بدونه

اون که رفته دیگه رفته          نمی خوام دیگه بمونه

نمی خوام که باز بیایی             این چشاتو من ببینم

 خاطرات باز جون بگیرن         باز دوباره من بمیرم

نمی خوام که باز بیایی           توی تاریکیم بسوزی

آخه حیف تو عزیزم             که با من با من بمونی          

عزیزم سرت سلامت      هر جا هستی هر جا هستی

برو که دنیا دو روزه          قلب تو هیچ وقت نسوزه

نازنین اینو نخوندم               که تو رو گریون ببینم

الاهی برات بمیرم                 اشکتو هیچ وقت نبینم

عزیزم اینو میخونم                     که دلم آروم بگیره

آخه تفلکی می سوزه               تفلکی بی تو می سوزه

پری ناز کوچولو                    نگو قسمتم همین بود

نگو سرنوشت نوشته               سهم من از تو همین بود

عزیزم غمت نباشه                    برو که راهمون دوره

برو ما تنها میشینیم               واسه ی عشقت می میریم

 


88/11/2::: 1:13 ع
نظر()
  
کدستان
جدید
از بخش اندروید دیدن فرمایید و همچنین میتوانید مشکلات اندرویدی خودتون رو در بخش نظرات مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.
با تشکر
کدستان
کد باکس پیام هشدار
این یک پیام هشدار است نظر یادتون نره.
کد شخصی سازی راست کلیک