نظر یادت نره گلم نظرت واسم مهمه ها پس بدون نظر نرو باشه ؟
ابزار ساخت کد تکرار کردن متون
کدستان
تکست یک1 -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :13
کل بازدید :943671
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/1/31
12:14 ع
موسیقی

من پشیمونم از کاری که کردم                       من هیرونم دنبال کی باید بگردم

تو میخواستی با من باشی با هم بمونیم             چقدر اسرار کردم سلاحه با من نمونی

تو دور شده بودی من دورتر از تو                  یه حس به من میگفت میمونه پیشت نرو

شرایط جوری بود که راهو سخت میکرد            فکر به تو منو دیونم میکرد

گفتی میسازم هر چی بزن اون سازت               غمو هدیه کردم به قلب نازت                        

این چشمای من کور شده بودن که حیف           خوبیاتو ندیدم توام که هی

نفرین کنی باشه هر چی سرم بیاد حقمه            دل من پر شده دیگه از غمت

حالامن یه عاشق تنها و خسته                     که خدام همه درارو به رویه من بسته

اشتباه من نبوده گناه محض                       اره بگذر توام اگه فرصتی هست

وقتی میبینم کسایی که دست تو دست             به گذشته خوبمون میخورم قبطه پس

که نیست دیگه هیچ دستی تو دستم               با نبوده تو اخه من چجوری بخندم

میدونم نمیبخشی دیگه این خطا کارو             پس پاک کن تو مغزت نگاهامو

 

 


88/11/18::: 11:46 ع
نظر()
  
کدستان
جدید
از بخش اندروید دیدن فرمایید و همچنین میتوانید مشکلات اندرویدی خودتون رو در بخش نظرات مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.
با تشکر
کدستان
کد باکس پیام هشدار
این یک پیام هشدار است نظر یادتون نره.
کد شخصی سازی راست کلیک