نظر یادت نره گلم نظرت واسم مهمه ها پس بدون نظر نرو باشه ؟
ابزار ساخت کد تکرار کردن متون
کدستان
اندروید -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :943658
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/1/30
6:54 ص
موسیقی

ETERNITYITY WARRIORS

با ETERNITY WARRIORS 2 به جنگ ارتش شیطان بروید. در این نسخه از بازی ارتش شیطان قوی تر شده . داستان بازی به اینصورت است که سال ها قبل در سرزمین های شمالی صلح و آرامش در بین مردم برقرار تا اینکه روزی شیطان بر علیه انسان ها مبارزه ای را شروع کرد. اما انسان ها بر علیه شیطان قیام کردند. بازی 3 بعدی زیبا و گیم پلی سریع از ویژگی های این بازی بسیار زیبا می باشد.

ادامه مطلب...

  

super Download

با Super Download سرعت بیشتر دانلود را تجربه کنید. این برنامه با استفاده همزمان از اینترنت سیم کارت و اینترنت وایرلس، سرعت دو برابر بیشتر از حالت عادی  را به شما می دهد.توجه کنید که استفاده همزمان از دو منبع اینترنت در برخی از گوشی ها انجام نمی شود و برخی دیگر از ویژگی ها برای گوشی های روت شده اجرا می شود. علاوه بر این، برخی سرورها و سایت ها ممکن است ویژگی های کافی برای این برنامه را نداشته باشند.

ادامه مطلب...

  

Chakra-Meditation

Chakra Meditation یک برنامه زیبای آموزشی در جهت ترویج یوگا است که با آهنگ های زیبای سنتی ترکیب شده است.  هفت چاکرای اصلی وجود دارد که روان ما را کنترل می کند. با یادگیری نحوه وفق دادن این چاکرا ها می توانیم به سلامت بدن خود کمک کنیم. وجود انیمیشن های 3D که به شما اجازه می دهد مکان چاکراها را با رنگ های متفاوت ببینید و موزیک مناسب که به تقویت تمرکز شما کمک می کند از ویژگی های برنامه است.

ادامه مطلب...

  

Photo Grid HD

با Photo Grid HD گالری های زیبای عکس بسازید.  امکان ویرایش عکس ها، گذاشتن قاب های زیبا و ساختن آلبوم هایی که دوست دارید با این برنامه به راحتی امکان پذیر است.  امکان به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی برای این برنامه وجود دارد.

ادامه مطلب...

  
  

100Missions

قطعا شما نام بازی معروف 100doors را شندیده اید، این بار سازنده ی این بازی ، بازی جدیدی به نام100Missions را برای شما آمده کرده است. شما در این بازی به عنوان یک مامور حرفه ای هستید و برای انجام ماموریت های خود باید معما هایی را حل کنید .شما می توانید این بازی را به صورت مولتی پلیر نیز انجام دهید.

ادامه مطلب...

  

jetAudio-Plus

jetAudio یکی از پر طرفدارترین پلیر های ویندوز است . همانگونه که در رایانه موزیک ها را با کیفیت بالا می شنیدید در گوشی  می توانید این تجربه را با  گذاشتن افکت های مختلف نظیر Wide, Reverb, X-Bass داشته باشید. این برنامه از اکثر فایل های صوتی دیجیتال مثل wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx. و … پشتیبانی می کند.  با تکان دادن گوشی می توانید به آهنگ قبل یا بعد بروید.

ادامه مطلب...

  

Dumpster-Recycle-Bin

عکس های خود را با یک لمس ساده بازیابی کنید. Dumpster یک سطل بازیافت برای گوشی های اندروید و تبلت است. این برنامه مشابه سطل بازیافت موجود در دسکتاپ کامپیوترتان است .بازیابی شامل عکس ها، موزیک ها، ویدیو ها، pdf, doc, و txt و … می باشد. نیازی به روت بودن گوشی و تماس با اینترنت برای اجرای این برنامه نیست .

ادامه مطلب...

  

SpeedCarII-01

SpeedCarII با بیش از 20 میلیون دانلود در سرار جهان جزء محبوب ترین بازی های اندروید می باشد. از ویژگی های مهم این بازی داشتن محیط سه بعدی واقعی  و جاده های طبیعی می باشد.  برای افزایش سرعت در بازی کافیست روی صفحه نمایش خود ضربه ای بزنید و  برای کنترل ماشین، گوشی خود را تکان دهید.

ادامه مطلب...

  
  

Dungeon-Village

Dungeon Village شما را حاکم یک دهکده کوچک می کند. در این بازی وظیفه شما است که این دهکده را به شهری بزرگ و تجاری تبدیل کنید. تمام امور شهر بر عهده شما می باشد. باید حکومتی عادلانه در شهر ایجاد کنید، طوری که مردم شهر حامی شما باشند. از خطر هیولاها غافل نشوید

ادامه مطلب...

  
  

به دنیای هیولاهای وحشتناک خوش آمدید! میکا شما را در سفر به این دنیای جدید کمک می کند. ماموریت شما در بازی Monster Warlord تصرف بزرگترین و قوی‌ترین هیولا است. اما مواظب دشمنان خود باشید! آن ها همه جا برای مبارزه با شما کمین کرده اند. برای مبارزه با دشمنان خود و تصرف بزرگترین هیولا [...]

The post مبارزه با هیولا با Monster Warlord v1.0.2 appeared first on .


  
  
   1   2      >
کدستان
جدید
از بخش اندروید دیدن فرمایید و همچنین میتوانید مشکلات اندرویدی خودتون رو در بخش نظرات مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.
با تشکر
کدستان
کد باکس پیام هشدار
این یک پیام هشدار است نظر یادتون نره.
کد شخصی سازی راست کلیک